Paylaşıyoruz!

Bildiğimiz gördüğümüz ne varsa buradan paylaşıyoruz.
Instagramda Video Etiketleme Dönemi Başlıyor! 27 Eylül 2018 Perşembe /

Instagram, kullanıcıların videoları da etiketleyebilmesi için test çalışmalarına başladı. Video etiketleme işlemi fotoğrafa benzer bir şekilde olacak ancak etiketlenenleri görmek için biraz daha zahmete girmek gerekecek. Kullanıcılar, sol alttaki küçük simgeye basarak listeye ulaşabilecekler. Etiketlenen videolar, etiketlenen kullanıcıların sayfalarında yer almayacak. Video etiketleme, Instagram’ın sadece mobil sürümünde kullanılabilecek.

Facebook Marketplace, Yapay Zeka İle Güçlendi 16 Ekim 2018 Salı /

İnsanların çevrimiçi alışverişe iyice ısınmalarıyla birlikte Facebook 2016 yılında Facebook Marketplace’i kullanıcılara sunmuştu. 2018 Mart ayında ise Türkiye’de kullanılmaya başlanan Marketplace, 2 yıl içinde, dünyanın dört biryanından insanların, sevdikleri şeyleri keşfedebilecekleri, insanlarla bağlantı kurabilecekleri, her türlü sektörden ihtiyaçların alınıp satılabileceği ve yaşamlarını idame ettirecek kadar para kazanabilecekleri bir yer haline geldi. İki yıllık süreci arkasında bırakan Marketplace, gördüğü ilginin altında kalmamak ve rakiplerinden daha önde olmak için, yıldönümlerini yapay zekâ kullanan özelliklerle güncellenerek kutladı. Bu yapay zekâ özellikleriyle birlikte Marketplace insanların alışveriş şekillerini ve deneyimlerini geliştirebilir, yeni alıcılar ve satıcılar için potansiyel fırsatlar yaratabilir. Yapay zekâ otomatik olarak fotoğraf kalitesini yükseltebilir. Fiyat aralığı ve önerileri otomatik olarak kategori edebilir. Örneğin, bir eşyayı satmak istediğinizde, yakın zamanda sattığınız benzer eşyaların fiyatlarıyla karşılaştırma yaparak size fiyat önerisinde bulunabilir ve böylelikle daha hızlı satmanızı sağlayabilir.

Güne Başlamak İçin İyi Bir Yol: Today! 4 Aralık 2018 Salı /

Sosyal medya sayesinde dünya elimizin altında. Arayıp bulamadığımız, merak edip öğrenemeyeceğimiz bir şeyler neredeyse kalmadı. İnternette dolaşan enformasyonun sınırları öyle geniş ki artık insanlar, bilgiye hakim olabilmek ve bilmek istediklerinin yığınlar arasında bulmayı kolaylaştıracak yeni yollar aramaya başladı. Buna ek, teknolojinin ilerlemesiyle hızlılaşan hayatlarımıza yetişebilmek, organize olabilmek ve yığınlarının içinde kaybolmadan fayda sağlayabilmek için kullanıcıların internette işlerine yarabilecek programlara yönelme eğilimindeler. Tüm bunların izini süren, kullanıcılarının hızla değişen alışkanlıklarını, beklentilerini ve ihtiyaçlarını bilebilmek için araştırmalar yapan ve sürekli kendini geliştiren sosyal medya devi Facebook yeni bir uygulamayı daha test etmeye başladı.

CREATOR ACCOUNT’LAR GELİYOR! 24 Aralık 2018 Pazartesi /

Kanaat Önderleri kavramını hatırlıyorsunuz değil mi? Kulağa eskimiş gelse de sadece birkaç yıl önce pazarlamanın merkezinde duruyorlardı. Köşe yazarları, sanatçılar, TV yüzü olmuş doktorlar... Bu insanlar, diğer insanları etkileyen, karar almalarında rol oynayan önemli kişilerdi. Sosyal medya hayatımıza girdiğinde ise hızla kendi kanaat önderlerini yarattı. Şimdi onlara “influencer” diyoruz. Tam anlamıyla bir Türkçe karşılığını henüz bulamadık ama kelime anlamını “etkileyen” olarak tanımlayabiliriz. Artık pazarlama faaliyetlerinde göz bebeği olan onlar. Sahip oldukları kitle sayesinde dakikalar içinde bir markayı vezir de edebilirler rezil de. Pazarlama dünyası hala influencer kullanımının artılarını eksilerini tartışa dursun, Instagram influencer’lar ve kişisel marka olarak tanımladığı gruba yeni hesap özellikleri getirmek için düğmeye bastı bile.

Reklam ve Pazarlamanın geleceği 26 Aralık 2017 Salı /

Gözümüzün önünden geçen her şeyde reklamı görmek mümkün. Kişinin saç stilinden tutun, etrafımızdaki her cisim ve nesne kendi reklamını yapmakta. Öyle ki gökyüzündeki ay bile yaydığı frekansla şairlere ilham olmuştur.

Yaratıcılığın Kodları 13 Ekim 2016 Perşembe / Volkan Yılmaz

Yaratıcılık için sahip olmamız gereken şey; bilgi ve farklı bir düşünce biçimine sahip olmaktır. İki şeyi birleştirmek, yaratıcı düşünce biçimiyse burada önemli olan iki şeyi, hatta yapabiliyorsanız üç veya dört şeyi birleştirebilmektir.

Markalamanın Faydaları! 29 Eylül 2016 Perşembe /

Markanızın, kimliğinde farklılaşma, güvenilirlik veya akılda kalıcılık yönünde eksikliğiniz var ise, kimlik iletişimini kurmanız oldukça zordur. Bunun çözümü ancak, özelliklerin, unsurların veya hizmetlerin tüketiciye fayda sağlayacak şekilde markalanması ile mümkündür.