Paylaşıyoruz!

Bildiğimiz gördüğümüz ne varsa buradan paylaşıyoruz.
Instagramda Video Etiketleme Dönemi Başlıyor! 27 Eylül 2018 Perşembe /

Instagram, kullanıcıların videoları da etiketleyebilmesi için test çalışmalarına başladı. Video etiketleme işlemi fotoğrafa benzer bir şekilde olacak ancak etiketlenenleri görmek için biraz daha zahmete girmek gerekecek. Kullanıcılar, sol alttaki küçük simgeye basarak listeye ulaşabilecekler. Etiketlenen videolar, etiketlenen kullanıcıların sayfalarında yer almayacak. Video etiketleme, Instagram’ın sadece mobil sürümünde kullanılabilecek.

Facebook Marketplace, Yapay Zeka İle Güçlendi 16 Ekim 2018 Salı /

İnsanların çevrimiçi alışverişe iyice ısınmalarıyla birlikte Facebook 2016 yılında Facebook Marketplace’i kullanıcılara sunmuştu. 2018 Mart ayında ise Türkiye’de kullanılmaya başlanan Marketplace, 2 yıl içinde, dünyanın dört biryanından insanların, sevdikleri şeyleri keşfedebilecekleri, insanlarla bağlantı kurabilecekleri, her türlü sektörden ihtiyaçların alınıp satılabileceği ve yaşamlarını idame ettirecek kadar para kazanabilecekleri bir yer haline geldi. İki yıllık süreci arkasında bırakan Marketplace, gördüğü ilginin altında kalmamak ve rakiplerinden daha önde olmak için, yıldönümlerini yapay zekâ kullanan özelliklerle güncellenerek kutladı. Bu yapay zekâ özellikleriyle birlikte Marketplace insanların alışveriş şekillerini ve deneyimlerini geliştirebilir, yeni alıcılar ve satıcılar için potansiyel fırsatlar yaratabilir. Yapay zekâ otomatik olarak fotoğraf kalitesini yükseltebilir. Fiyat aralığı ve önerileri otomatik olarak kategori edebilir. Örneğin, bir eşyayı satmak istediğinizde, yakın zamanda sattığınız benzer eşyaların fiyatlarıyla karşılaştırma yaparak size fiyat önerisinde bulunabilir ve böylelikle daha hızlı satmanızı sağlayabilir.

Reklam ve Pazarlamanın geleceği 26 Aralık 2017 Salı /

Gözümüzün önünden geçen her şeyde reklamı görmek mümkün. Kişinin saç stilinden tutun, etrafımızdaki her cisim ve nesne kendi reklamını yapmakta. Öyle ki gökyüzündeki ay bile yaydığı frekansla şairlere ilham olmuştur.

Influencer Marketing 21 Aralık 2016 Çarşamba / Volkan Yılmaz

Pazarlama dünyası ciddi bir değişim içerisinde. Sosyal medya fenomenlerinin hızla yükselişi markaların ilgisini de çekmeye başladı. Dünyada 3.4 milyar insanın internete bağlandığı, 1.7 milyarının ise Facebook kullanıcılarının oluşturduğu bir dönemden geçiyoruz. Instagram’ın ise 500 milyondan fazla aylık aktif kullanıcısı sayısı olduğunu biliyoruz.

Bütçenin Üstünde Hayal Gücü! 16 Kasım 2016 Çarşamba / Volkan Yılmaz

Düşük bütçeli markalar, pazarlama ve reklam kaynaklarını nasıl kullanmalılar? Geleneksel mecralarda milyonlar harcamak ne kadar doğru? Yeni mecraların markalar için ne faydası olabilir?

Basit Düşün Büyük Kazan! 26 Ekim 2016 Çarşamba / Volkan Yılmaz

Etkili bir reklam kampanyasının başarısı; reklam fikrini, en etkin medya kararı ile hedef kitleye doğru zamanda ulaştırmasına bağlıdır. Bu çerçevede doğru bir planlama ise hedef kitle, markanın kimliği, kurumun kültürü, reklam bütçesi ve reklam verenin reklamdan beklentileri göz önüne alınarak yapılmalıdır. Bir reklam kampanyası aynı strateji doğrultusunda hazırlanan ve aynı fikri paylaşan bir dizi reklamdan oluşur ve içerisinde başarılı bir fikir barındıran kampanyalar, yıllar geçse de sürdürülebilir şekilde yayınlanmaya devam eder.

Yaratıcılığın Kodları 13 Ekim 2016 Perşembe / Volkan Yılmaz

Yaratıcılık için sahip olmamız gereken şey; bilgi ve farklı bir düşünce biçimine sahip olmaktır. İki şeyi birleştirmek, yaratıcı düşünce biçimiyse burada önemli olan iki şeyi, hatta yapabiliyorsanız üç veya dört şeyi birleştirebilmektir.